Kaikki yli 100€ ylittävät ostokset ilmaisella toimituksella! 

horseline-verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 01.07.2014 alkaen.

Verkkokauppa


Yritys horseline Oy (y-tunnus 20009008-6) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen sekä toimituskulujen muutoksiin.


Tilaaminen


Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.Jos asiakkaan toivomaa tuotetta ei löydy verkkokaupasta, ota yhteyttä myymäläämme joko sähköpostilla (info@horseline.fi) tai puhelimitse (040-164 6633).


Maksaminen


Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Paytrail Oy. Yrityksen toiminta on Finanssivalvonnan (Fiva) alaista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, mikä tarkoittaa, ettei kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista.


Maksutavat


Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard)
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.


Maksujenvälittäjän yhteystiedot:
Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin 0207 181 830 


Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.


Tilaus- ja maksuvahvistus


Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.


Toimitustapa ja -kulut


Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.
Toimituskulut sisältävät posti- sekä pakkauskulut.


Matkahuolto


Lähelläpaketti


  • 0kg-30kg / 5,90 €

Lähelläpaketit noudetaan tilauksen yhteydessä asiakkaan valitsemasta noutopisteestä.
Yli 30 kg toimitukset lähetetään Bussipaketteina.


Matkahuolto säilöö tilatut paketit kaksi arkipäivää saapumisilmoituksen jälkeen. Tämän jälkeen Matkahuolto perii varastointimaksun. Lähettäjä ei vastaa varastointimaksuista. Mikäli tilattuja lähetyksiä ei noudeta määräajan puitteissa postista tai Matkahuollosta, palautetaan tilaukset lähettäjälle. Mikäli tilaus palautuu lähettäjälle, on lähettäjällä oikeus periä heille aiheutuneet lähetyskulut tilaajalta.


Posti


Postipaketti


  • 0-35 kg / 4,90 €


Postipaketit noudetaan Postin toimipisteestä.

Nouto horseline Oy:stä 0,00€


Asiakas voi myös noutaa tilauksensa horseline Oy:stä Porvoosta. Mikäli tilaus noudetaan myymälästä voi tuotteet maksaa samalla myymäläämme.

horseline Oy
Veckjärventie 1
06150 Porvoo


Tarkista päivittäiset aukiolot Ajankohtaista osiosta
Mikäli noudat tilauksen myymälästä, varmistathan ensin, että se on valmis haettavaksi.



Toimitusaika


Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-14 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan henkilökohtaisesti asiakkaalle tilauksen vastaanotettuamme joko sähköpostitse tai mikäli asiakas on ilmoittanut puhelinnumeronsa voimme myös ilmoittaa puhelimitse.


Vaihto- ja palautusehdot


Tarkistamme kaikki tuotteet ennen lähetystä, jotta saisit aina oikea ja virheettömän tuotteen. Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tilaajan on tehtävä peruutusilmoitus verkkokaupalle 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta ja palautettava tavara 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta. Emme vastaanota palautuksia joista ei ole ilmoitettu etukäteen, joten muista aina olla yhteydessä lähettäjään joko puhelimitse 040-1646633 tai sähköpostitse info@horseline.fi ennen kuin palautat tuotteen. Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai palauttaminen eivät riitä kaupan peruuttamiseksi. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tilaaja maksaa 13.6.2014 alkaen palautuskulut, ellei myyjän kanssa ole toisin sovittu.


Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja jälleenmyyntikelpoisia sekä mahdollisen sinetin tulee olla ehjä. Nämä palautusehdot koskevat ainoastaan verkkokaupasta tehtyjä tilauksia. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Maksamme hyvityksen viimeistään 30 arkipäivän kuluessa palautuksesta.


Kuinka teen palautuksen

  • Ota ensin yhteys myymälään.
  • Paketoi tuotteet mielellään samaan pakettiin missä sait ne.
  • Kirjoita paketin päälle alla oleva palautustieto ja vie paketti postiin.


Palautusosoite:
horseline Oy
Veckjärventie 1
06150 Porvoo


Ongelmatilanteet


Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.


Kuluttajasuoja


horseline Oy noudattaa kaikessa toiminnassaan kuluttajaviranomaisten suosituksia. Palautusoikeutta ei ole myöskään sinetillä varustetuissa tuotteissa, jos sinetti on irrotettu.


Ylivoimainen este

horseline Oy ei vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole kohtuudella voinut ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. työtaistelutoimenpiteet tai häiriöt kuljetuksissa. 

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit